30 november

ja oj vad tiden går fort, snart är det julafton:) det ska bli mysigt.
Idag har jag vart på praktik och jobbat med angelica, det gick jättebra. Jag fick även ta hand om butiken en liten snabbis själv för att angelica skulle ut på ett ärende. Idag hade vi faktiskt hyffsat bra med kunder.
När jag kom hem så tog jag mig en varm kopp med oboy..
Jag har även fått något konstig som gör ont när jag andas:s har haft ont ända sen i lördags.. Det gör så jäkla ont, jag kan inte andas in ordentligt, så nu börjar jag bli lite fundersam över vad det kan vara. För ibland då brukar det hugga på andra sidan av hjärtat, men det slutar efter att jag andas in en eller två gånger, men nu har det setat i hur länge som helst..hrm! aja om det fortsätter såhär så måste jag nog kolla upp vad det kan vara, för det är så jobbigt att inte kunna andas "på riktigt"

Idag ska jag även iväg på skidträning i -15 grader, burrrr.. Får se hur många barn det kommer idag då:)
Nej nu ska jag blogg i en 50 minuter kanske sen drar jag till rembo.

Ha en bra dag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0