tjohoo

igår (11maj) så var vi med klassen till stockholm (älvsjö). Vi var på UF mässa.. det var väl sådär kul, trodde det skulle vara lite roligare faktiskt. Men det var härligt väder!
Vi åkte till skolan till kl8 och kom hem vi 5 tiden ungefär. Sov på bussen dit och hem!
När vi kom hem till avesta så kom mamma och hämtade mig så följde jag med henne ner på stan en sväng och då köpte jag ett linne för 99:- men det kostade egentligen 150:-, jag fick den för 99:- bara för att den var sönder. Men det var inte mycket den var sönder, det var en kedja som hade gått sönder bara.. så jag hade tuuur!:D Bild på linnet kommer sen, köpte det på lindex.

Sen blev det stressigt, åkte hem packade och åkte och tränade dans, seeen blev det fotbollsträning och det gick ingee bra allllls..!
När jag kom hem så åt jag kvällis med älskling, vi har vart tsm i 7 månader!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0