står i köket

just nu står jag i köket. Vi ska äta lite god mat.
Imorse så tog jag med mig datan ut och satt mig och pluggade i en timme ungefär.. Sen när jag tröttnade på att skriva så gick jag upp på rummet och böt om till bikini och hämtade en bok som jag har läst hela dagen (lisa marklund, Livstid) och satt mig i solen, älskar sommmar!!
Sen så glömde jag såklart att följa med solen så jag fick skugga på en axlen så jag var blekare på vänster.. haha! Sen hjälpte jag mamma att rensa ogräs och då kom solen på rätt sida så nu ser det rätt jämt ju! Men är blek på halsen ist så det ser lite kul ut faktiskt. har inte fått någon färg alls på halsen.. hahah!

Nu ska jag äta, ha en mysig kväll!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0