slutat för dagen

Nu har jag slutat för dagen. Har för det mesta bara suttit och jobbat med tidningen och nu är jag äntligen klar med den. Jag är rätt nöjd faktiskt! Ska bli skönt att lämna in den så kan man tänka på annan. Men just nu väntar jag på att läraren ska komma med färg till skrivaren för det var slut.

Väntar på att johanna e ska göra klart sitt engelskaprov sen ska vi dra ner på stan en sväng sen blir hård jäkla träning, (dans). Ska skaka rumpan av oss! LÄNGTAR. Justja snart har vi ju dansuppvisning också, lite najs med nya danser dååe.

Nu vill jag ha sommar så jag kan få använda min bikiniiii! Och bara sola och bada hela tiden:)


johannisen och jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

djeaaah :D

2010-05-12 @ 21:38:42
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0