ormen

idag när jag och putte skulle cykla hem från stan så gick det först och främst att inte cykla.. det blåste så jäkla mycket. När vi skulle gå över vägen så klev vi av cyklarna till och med, vi såg ut som två pensionärer. När vi kom över vägen så började vi cyklar. Vi tog en väg genom skogen typ för att det inte skulle blåsa lika mycket och det gjorde det inte heller:) När vi nästan var hemma så skriker putte till, aah kolla en orm! Vi båda kliver av cyklarna och går fram till ormen. Den ligger helt helt stilla, den rör inte en fena. Putte tog en pinne och skulle peta på ormen, den ligger fortfarande helt stilla. När putte nästan lyfter på ormen med pinnen så rörde den på sig pytte lite, vi trodde först att det var en plast orm. haha! Sen började den slingra sig bort från oss. En söt lite orm, haha!!
När jag kom hem så tog jag mig ett gals fruktsoppa, nu ska jag ta det lugnt för klockan 6 blir det fotbollsträning:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0