fynd kan man ju faktiskt kalla det


den är rosa med  lite glitter i, supersöt!

nu är det så att jag har hittat en supersöt bikini för bara 49,50:- på H&M, trosorna ser precis lika ut och är också superbilliga, 49,50:-
Men nu är det ju så att jag vill ju ha en bikini från Ginatricot också.. men där har inte överdelen kommit ut än, bara underdelen.. Men jag la iaf undan den här söta saken till idag. Så ska ner på stan efter skolan och kika på den igen.
Johanna e och jag var nämligen ner och kikade på bikinisar herrejösses vi blev helt spralliga när vi kom in på H&M igår, det var helt tokigt med bikinisar. Men dom flesta liknade ju den bikinin som jag hade förra året;)
Det var mycket ränder på dem och det har jag på min gamla. Johanna hittade också en bikini som jag tycker att hon ska köpa, det är en grön med blommor på typ, ullis tyckte också den var fin! Får se hur johannisen gör, men jag tycker att hon ska köpa den!

Vi får väl se om det blir ett fynd idag. 100:- för hela kittet, underdel och överdel!(y)

Kommentarer
Postat av: stephanie

hejsan.så fin den var.gillar färgen också.kramar

2010-05-06 @ 13:48:25
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

tack :)



snyggt! :P

2010-05-06 @ 14:27:05
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0