20 maj

idag blev det att cykla till skolan till 10.15, då blev det att återberätta en bok på engelska och det gick faktiskt bra. Efter de så hade vi idrott och det var väl sådär kul, var hur varmt som helst ute. Efter idrotten så hade vi fritidsturism, det var faktiskt rätt kul. Vi lekte lekar och bestämde vad vi skulle göra med ettorna den 8 juni.

Efter skolan så cyklade jag och johannisen till Q och började att förbereda oss för dansvisning!
Dansvisningen gick jättebra!
Bilder från dansvisningen kommer att komma någongång på bloggen. Efter dansvisning så blev det att torka av allt svett och cykla vidare till fotbollsträningen. Och jag fick reda på att jag fick vara med på matchen! kul!!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag sooooooova:)


gammal bild på mig och johannisen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0