9/3 tisdag

idag fick jag skjuts av mamma till skolan, när jag kom till skolan så hade jag några lektion.. tråkig information!
Efter skolan så gick jag och Nathalie ner på stan, jag skulle byta ett par leggins till min lillasyster. Efter det så åkte nathalie hem, så då gick jag och provade skor, åååh vill ha röda converse! Efter att jag provat skor så gick jag till farmors jobb sen skjutsade hon hem mig. När jag kom så tog jag mig en macka och fruksoppa. Efter att jag slängt i mig det så bytte jag om och skulle gå till fotbollsträningen, så jag promenerade kanske 5-6km innan fotbollsträningen, blev även lite jogg eftersom jag började gå lite sent. När jag kom fram så var det bara att byta skor och börja spela. Fotboll är så himla kul! Efter träningen så böt jag skor igen och promenarade halva vägen hem sen fick jag skjuts av mamma, då åkte vi till willys och köpte blommor till våran granne. När jag kom hem så duschade jag. Nu ska jag gå ner och ta mig något att äta, är hungrig! Den blir det tv sen sängen. Ha en bra kväll!


jag och bossan, (lillasyster)

Kommentarer
Postat av: ANNNAAAH

söt bild. :)

allt är toppen här.

hur äre själv? ((:

2010-03-09 @ 21:17:11
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

sV: tack tack! :D

2010-03-12 @ 16:38:51
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0