4/3

sov hos älsklingen inatt. när vi hade vaknat så käkade frukost och kikade lite på tv och kikade på datan. Efter ett tag så gick jag hem och skulle ut och gå men då var pappa segat.. haha. Vid 12 gick jag ut oh gick i en timme ungefär, det blåste som tuuusan.. trodde det skulle vara varmt och skönt eftersom solen sken. När jag kom hem så var jag ute i garaget ett tag sen gick jag in och satt mig framför datan.. sen kom philip och örjan och hälsade på. Philip stannade kvar hos oss när örjan åkte. Så nu är man barnvakt, vi har spelat wii men nu spelar philip gh. Snart ska vi ut och bygg en snökoja:) Ha en bra dag!





Kommentarer
Postat av: johanna

shit va likaa :O



sv: ja min polle är söt xD

2010-03-06 @ 19:09:45
URL: http://johannaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0