13-14/3 Lördag,Söndag

Åkte med johanna, henne kille och hans kompis till börlänge idag (lördag). Jag köpte mig ett par skor, 2 t-shirtar ett linne och 2 nagelack, blev inte så jätte mycket, men jag är iaf nöjd med de jag köpt och det är ju huvudsaken. Vi var i borlänge i 2 timmar kanske. Men kul var det! Och bilturen dit var ganska läskig, iaf ett tag. Andreas körde så himla fort:) hihi! läskigt. Efter att jag vart i borlänge så skjutade dom hem mig till siv, där firade vi henne för att hon fyllde år. Senare på kvällen så kollade vi även på melodifestivalen. Tycker ni det var rätt vinnare som vann?
Det tycker inte jag, men det är ju som det är:) Får hoppas på att det går bra för anna. När vi kollat klart på melodifestivalen så kikade vi på en film ett tag. När det blev reklam så skjutsade vi hem farmor sen åkte vi hem. När jag klev ur bilen vid halv 12, så var våra grannars hundar ute och dom började sååklart att skälla.. Varje morgon som släpper dom ut hundarna och låter dom skälla, släpper ut dom vi 6 kanske, jättedrygt. Jag vaknar ju såklart när jag hör dom skälla.. För jag har mitt fönster mot deras gård. Så när jag kom in så kom jag på att jag kan ju ha öronproppar i öronen när jag sover:) Så då letade jag på ett par. När jag skulle lägga mig så satt jag i dom i öronen och det blev helt tyst, sköönt! Efter ett tag så somnade jag. Och jag vaknade inte av några hundar på morgonen, var rätt skönt. Meeen, jag hade såklart glömt att säga till mamma att hon skulle väcka mig på morgonen för att jag hade fotbollsträningen, kunde ju inte ställa klockan på mobilen för då skulle jag inte höra den. Så jag missade fotbollen, tyypiskt... Aja det var ju iaf fint väder ute så jag gick ut och satt mig i solen ett tag. Vid 3-4 tiden så gick jag ut och gick i en timme och lite till, det va skönt. När jag kom hem så satt jag mig vid bordet och pratade med lena, anna och farmor. Sen så gick jag ut och gick med patric en sväng i nordanö:*
Nu har jag ätit en macka och varm oboy så ska snart ta mig en dusch sen sova. Imorgon har jag praktik på Me&Frank. Ska väl bli kul, men får göra det roligt. Vi har praktik i 2 veckor, just nu känner jag inte för att praktisera men, jaja! bli säkert kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

myssssssssss älskling<3

2010-03-14 @ 23:17:20
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0