stockholm

nu är jag hemma från underbara stockholm. Jag hade det väldigt trevligt med patric och hans mamma och pappa.
på lördagen när vi kom dit så shoppade jag lite, blev inte så mycket faktiskt.. Men det var kul. När vi skulle hem till hotellet så skulle putte och jag åka tunnelbana själv, hahah.. det gick väldigt bra! Vi såg ett tag och så stod det precis det namnet vi skulle till vi hoppade på tåget och åkte jättelänge och tyckte att det kändes konstigt. Sen till slut så hoppade vi av och hoppade på ett tåg tillbaka till samma ställe, då såg vi ett annan tåg och hoppade på det och åkte iväg, det kändes också fel att ta det tåget. Vi åkte åt samma håll som vi gjorde sist. Så vi hoppade av igen och åkte tillbaka och när vi kom tillbaka så ringde putte till sin pappa och berättade vart vi skulle  kliva på. Så stod det att de tåget skulle komma om två minuter, så vi passade på att köpte en godisbit att dela på innan tåget kom, och såklart kom det lite tidigare så det blev stressigt. haha! Tillslut kom vi till hotellet. När vi kom fram så bytte vi om lite och åkte till gröna lund och kollade på sommarkrysset, vi blev ju såklart  med på tv!:)
Jag hade en väldigt trevlig kväll på grönan.

tacksåmycketfördenhärhelgen!:)<3

GRÖNAN


HOTELLET

utsikten från puttes och mitt hotellrum.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag var också på sommar krysset! Satt nästan längst fram. Haha med i tv vart man ju också! :)

2010-06-07 @ 16:45:20
URL: http://angeliicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0