lillsjön

idag åkte jag iväg med julia till lillsjön och badade. Det var lite molnigt men det var varmt! Vi badade lite och tog det lugnt. skönt var det.
När vi vart i lillsjön så skjutsade jag hem julia sen cyklade jag ner till avestavallen och kikade på fotboll, avesta vann!:) När jag kom hem så var det ingen hemma.. så nu sitter jag helt själv hemma. Satt och kollade på fotbollen på tv helt själv också, tråkigt. Men bra att spanien vann tycker jag(a)
Nej nu ska jag väl ut och ta en powerwalk mitt i natten nästan. haha! har ju så tråkigt..


julia hittade ett gulligt litet löv som ser ut som ett svart hjärta.


söthulia:)


himlen blev lite blå till slut(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0