ett onödigt inlägg som inte är värt att läsa, kan jag erkänna

 





just nu känner jag mig arg, har bara lust att stoppa allt i hela världen som är fel i en påse och slänga den i en soptunna.
jag vill bara prata och prata men inget kommer ut ur min mun.. hehe, cooolt.
jag har tråkigt, sitter och funderar på hur mitt "roliga", sista sommarlov kommer bli.. ajaj, det känns inte bra! faktiskt så gör det inte det! På ett vis kommer det bli det bästa sommarlovet, men på ett annat vis så kommer det bli ett konstigt sommarlov. Ensamt fast ändå inte ju!
Ena stunden ska det vara så och andra så. Eller vänta här nu, fattar nästan inte vad jag skriver.. Vart tog allt vägen?
Tittade nyss ut genom fönstret och såg en söt fullmåne. hihi!


Nej nu ska jag faktiskt sova, så min magont försvinner..
får väl se vad morgondagen har att bjuda på!
Hoppas det blir något skoj, är ju själv hemma hela veckan med lillasyster.
JUSTJA, på måndag nästa vecka så drar jag igen, tylösand here I COME

har till&med bilder på mig när jag är lite sur/glad.. vad ska jag göra








GODNATT!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0