30 juni

idag vaknade jag i skaplig tid runt 9. Gick ner tog mig en tallrik fil, kikade lite på tv och sedan när jag var påväg ut på promenad så kom det ett ganska så mörkt moln, det började åska och blixtra, kusligt.. speciellt när man är själv hemma.. Satt mig i soffan och min katt ville ut, men sa till henne att det var dåligt väder så släppte jag ut henne, så kollade jag på henne så började det åska då hukade hon sig ner mot marken och kröp in igen, skitsöt!
När hon sedan kom in så kröp hon runt på golvet med magen i golvet, haha! Hon sprang sedan ner i källaren och gömde sig. Sen gick jag och hämtade henne för att jag inte vill vara själv, då la hon sig på golvet vid mig typ!
Sen la jag mig i soffan och somnade, sen sov jag ett bra tag och vaknade inte även fast det ringde. Jag vaknade av att min mobil ringde som låg bedvid mig. Det var sivan som hade ringt!

Åkte hem till siv vid 3-tiden ungefär, vi hyrde en film och så åt vi jordgubbar, mums! Vi spelade även kort lite senare på kvällen, vi hade det jättetrevligt.
När jag kom hem så tog jag mig en snabbis promenad, känns verkligen som ett måste för mig!









min extremt söta lillasyster♥


jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0