14 juni

idag så vaknade jag först vid 04.30 ungefär, putte ringde och så hejdå. Han är och sommarjobbar i stockholm. Efter att vi pratat så somnade jag om, men sov lika dåligt som jag gjorde innan... hostade hela natten, när jag vaknade vi halv 10 sen så var jag helt svettig för att jag hade hostat så mycket.. bajsdrygt!
Gick upp vid 10 och kikade på tv sen vaknade bossan och så käkade jag lite frulle. Sen blev det att städa tidningarna som har legat och ruttnat sen 2005 ahaha. När jag dammat och så på rummet så blev det lite mat, sallad stekt ägg och korv. Sen gick jag till juno och slängde tidningarna, och då gick linda med mig med två söta hundar. Min påse gick såklart sönder påvägen dit..-.- haha! Sen var linda och jag ute och gick i 1,5 timme med vovvarna, Elton och taffy. Sen gick vi hem till mig så fick vovvarna lite vatten sen packade jag lite och sen tog jag cykeln och höll linda sällis. Sen cyklade jag till dansträningen. Efter danstränigen så cyklade jag till fotbollsträningen. Vi tränade bara en timme idag, för imorgon har vi match mot hedemora.
Jag har fortfarande en förbannad hosta. Jag började hosta på träningen så jag trodde att jag skulle spy.. haha! När vi hade tränat så kikade vi på match, sen cyklade jag hemåt. Då träffade jag på amanda och cyklade med henne medans hon gick. Vi pratade om lite allt möjligt. Sen kom amanda och tänka på när vi var små att vi hade gjort en låda och i den hade vi lagt massa saker eller något, sen grävde vi ner den under marken.. Men nu kommer vi inte ihåg vart vi grävde ner lådan, eller om vi överhuvudtaget gjorde det. haha!
När  jag kom hem så åt jag lite kvällis och kollade på fotboll.
Imorgon ska jag vara barnvakt åt philip!



GODNATT!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0