tylösand

sitter i tylösand nu och har det skönt. Vi kom hit igår vid 7-tiden, då hjälpte vi pappa att sätta upp förtältet osv.
Idag så var vi och shoppade inne i halmstad. Men jag hittade inget speciellt.. men lika bra att spara pengar eftersom vi kanske ska till ullared påvägen hem. Nu skiner solen och jag ska lägga mig ute ett tag och försöka få lite färg. Justja, jag och bossan var ner till havet idag när vi kom hem från halmstad, det blåste lite men det var fint. Om ett tag ska jag ta mig en powerwalk sen ska vi kika på fotboll och äta lite mumsig mat.

jag kommer nog vara lite dålig med inlägg nu de senaste 10 dagarna, men ska försöka uppdatera mig så mycket som möjligt!(a)

Hoppas ni har en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0