30 juli

idag ska jag åka ner på stan med melinda en sväng, vi ska kika runt lite bara men först ska vi åka och hämta bossan och skjutsa hem henne. Senare idag får vi se vad jag ska hitta på, det är hockeymatch på avestavallen så får se om man kanske åker dit och kikar lite om man får sällskap.

Igår på fotbollsträningen så gick min tånagel av på mitten typ.. blää!! Jag kände att jag hade on nästan hela träningen, men var med på hela träningen ändå. För jag trodde verkligen inte att nageln hade gått av, haha. FULT!

Nej nu ska jag dra ner på stan en sväng. Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: nathalie

hahahaha vilken ful bild :D <33

2010-07-30 @ 14:28:03
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0