1 juli

idag vaknade jag runt 10-tiden, gick ner och åt lite frukost och kikade på tv som vanligt:)
känns som om man har mycket att tvätta och städa innan man ska åka på semester på måndag. Hinner inte med nånting känns det som. Idag harjag än sålänge vikt en massa rentvätt som har legat över hela mamma och pappas säng. Nu är det klart, ska väl snart sätta igång dammsugaren och dammsuga och tvätta golvet i hela huset. aaah! Sen ska jag bädda rent i min säng också, blir så mysigt att lägga sig i en skön och nybäddad säng(a)

Dagen var planerad från början att åka till västerås på rixfm festivalen, så blir nog inte.. Ist så ska jag nog på bio med nathalie, twilight.  Jag har varken sett 1 eller 2, men det gör inget, den verkar ju rätt bra, förutom att jag stör mig på grejer som är så jäkla overkliga (a) inte min grej. menmen, det ska gå att kolla på:)
Idag kommer min älskling hem också, det ska bli en mysdag med honom innan jag åker till tylösand:)

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0