skola

idag va det första dagen i skolan efter jullovet, yääblääää! Fy skolan är inte min grej... Iaf blev aulan först sen klassmöte sen blev det lektioner som vanligt, jäääättekul. Fast hade ju bara en, sen gick nathalie och jag ner på stan och kikade lite på stan sen käkade vi ute. Efter stan så följde jag med henne hem och hemma hos henne kikade vi på film och hade mys. Vi kikade ju även på bartenderkursen(a)  Sen efter ett tag så kom mamma och hämtade mig så fick vi skynda oss hem så jag skulle komma till träningen men då blev det ingen dans.... booring. Då tog jag på mig skidorna och åkte kanske 6-7 km, blev bastu när jag kom hem sen pratade jag i telefon med nathalie ett tag sen blev det duschen. Nu ska jag sova.. saknar miin älskling!<3  nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0