8 januari

idag så kom min kusin hem! äntligen. Det va ett bra tag sen. När min kusin kom hem till oss så hade vi ingenting att göra så kom vi på att vi kan ju lära bosse att åka snowboard.. då satt jennifer och jag på oss konstiga kläder bara för att vi hade så tråkigt, haha. (se bild) Vi gick till juno som det kallas, till en lite rackarns backe och försökte lära bosse, vi tyckte att det gick hyffsat bra för bossan:) Jennifer och jag åkte även lite pulka medans bosse försökte lära sig lite själv. Vi hade skitkul, haha. När vi höll på att frysa kinderna av oss så gick vi hem och då sa pappa att det gick att bada i badtunnan ute, då blev jag happy. Jag trodde nämnligen att det inte skulle gå att bada, eftersom elden slockade tidigare på dagen. Ungefär 23.15 kom vi ut i badet, när vi hoppade i så va det +40 i vattnet sen slängde vi oss i snön och hade allmänt kul haha. Sen blev det hur varmt som helt i vattnet nästan +45 så då orkade vi inte bada nå mer så då gick vi in. Tack för den dagen/kvällen!









Kommentarer
Postat av: jennifer

hhaha, det var en grymt bra och kul helg, tack för den. har saknat er massor!

2010-01-12 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0