6-7 januari

jag har vart barnvakt åt min kusin philip. På torsdag (den 7) så väcktes jag av philip att han ville spela på min mobil och att han kicklade mig, jag blev sådär superglad.. haha. Sen satt vi på en film superhjältarna då blev han lugnare och jag kunde passa på att sova lite längre(a) Sedan gick vi ner och åt frukost, efter frukosten så gick philip och jag ut och lekte i snön, han gjorde nån bana i snön så skulle jag putta på honom ner för backen.. efter att vi lekt klart med pulkan så gick vi till baksidan och satt igång badtunnan, så idag kan vi nog bada till kvällen. Efter att vi vart ute i kyla ett tag så va det dags för mat, sen spelade vi mitt nya wii spel.. Sen mot kvällen så klädde vi på oss igen och då följde även min lillasyster med ut, vi gick till åsbo och åkte bob, puka och matta. Vi träffade även emma och hulia där! Det va superkallt men kul va det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0