8 februari

idag var jag hemma från skolan.. Hade nämligen inget ival sen har vi bara en lektion efter det (samhäll). Så jag fick vara hemma och vila mina röda ögon.. har fortfarande ögoninflammation, inte kul.. Bosse försov sig imorse så hon fick lov att gå till skolan, då följde jag med henne, så jag fick mig en promenad på förmiddagen. 
Senare idag så blir det att åka till skolan för att ha genrap till dansvisningen. Fast vi ska ju bara dansa två danser och det suger! jag skulle ha valt estet(a)
Om ett tag ska jag gå ner och göra iordning mat, sen blir det att duscha och fixa sig lite, efter det blir det kanske att promenera till skolan.



Kommentarer
Postat av: nathalie

Fyfan va läskigt det ser ut :O DU MÅSTE BLI FRISK SNART!!!!!!!!!<3

2010-02-08 @ 14:46:36
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/
Postat av: evelina

men oj stackare :/

2010-02-08 @ 15:30:35
URL: http://pumms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0