3 fabruari

idag var det skola.. skitsegt, gjorde faktiskt nästan ingenting i skolan. Satt bara i café där vi höll på att städa och gjorde det mysigt. Efter skolan så gick jag ner på stan med nathalie och malin. Vi gick runt och kikade lite på kläder. Jag fick min mask shadow tröja idag också(y) Efter ett tag så åkte nathalie hem, så då gick malin och jag runt lite sen gick malin hem och jag gick hem till sivan en stund tills mamma slutade jobba, sen hämtade hon mig så åkte vi hem. När jag kom hem så tog jag fruktsoppa och en macka sen blev det Q kl 18.00 och var där till 21.15 ungefär. Det var skitkul att dansa idag, fast jag tyckte att det var lite svårt att komma ihåg stegen eftersom jag inte har så bra minne, vi har förresten fått en tränare nu som är asgrym på att dansa, hon har tränat med bounce eller hur det nu var. Efter träningen så åkte jag hem och la mig i soffan och sen tog jag mig en tallrik fil och flingor sen blev det dusch. Nu sitter jag och pluggar lite, blir att lägga sig i sängen snart och kika lite på tv. Imorgon har vi sovmorgon till 12.30 och då har vi idrott sen har vi fritidsturism.....boring! Sen slutar vi. Nu ska jag fortsätta skriva klart sen lägga mig, nattinatt!







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0