24/2

idag fyller jessicah 18 år, grattis!

en vanlig dag i skolan, segt som vanligt.. Efter skolan så blev det stan med nathalie, hittade ett par shorts som jag ska köpa till sommaren, ett par leggins som jag letat överallt efter nästan, som jag ska köpa imorgon, funderar över om jag även ska köpa en söt prickig t-shirt, om jag nu har sån tur så att den finns kvar i min storlek!
Iaf träffade min moster på stan så jag och nathalie gick en pytteliten stund med henne på stan. Träffade även på min kusin kenny som jag inte träffat på år känns det som. Det var kul. Sen köpte jag ett värmespray till håret som luktade jättegott, mums. Hoppas det funkar också! Efter att jag vart på stan med nathalie så gick jag ner på träningen och dansade lite, har ju dansvisning den 2 mars. Är inte speciellt taggad för det just nu..
Imorgon är det torsdag och börjar första lektionen kl 12.30 sen slutar jag efter den och då ska jag ner på stan och köpa allt som jag behöver(a) nu ska jag hoppa in i duschen och sen slänga mig i sängen, för ska kolla på hockey klocka 06.00 imorgon om jag nu kommer orka öppna mina ögon.






stockholm i sommras med johanna

det blir bra gumsan<3

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sV: tack sötnos,j söt bild och grattis till henne :D

2010-02-25 @ 08:26:25
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskling<3

2010-02-26 @ 08:00:04
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0