23/2

idag blev det promenad till skolan.. Det snöade och blåste lite grann inte så jätteskönt att gå, men jag kom iaf till skolan. Imorgon får jag låna bosses busskort(a) Efter skolan idag så gick jag och min gamling natha ner på stan och fixa lappen med praktiken sen gick vi in på plus och då hittade jag en tröja som jag köpte på h&m men ska nog lämna tillbaka den, tyckte den är lite för kort. Sen så hittade jag en cool orange t-shirt som jag vill ha, kanske ska köpa den ist. Sen gick jag till farmors jobb så skulle hon skjutsa hem mig. Förresten jag fick ett par skor av farmor också, även ett par vantar och strumpor. hihi. Tack bästa farmor.
När jag kom hem så tog jag lite nyponsoppa och kollade på film med min sjuklingbosselillasyster. Sen blev det fotbollsträning och det var kul! Även fast det var nästan -20 grader ute.. Håret frös till is och fransarna. Efter fotbollsträningen så fick jag skjuts av nathalies mamma hem, nu sitter jag framför elden och värmer mig lite, blir en varm dusch nu. skööönt.

LÄNGTAR TILL PÅ FREDAG!



Kommentarer
Postat av: nathalie

FREDAG!!!!!!!!!!!!!:D

2010-02-24 @ 21:09:06
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0