6 september

dagen började med att jag körde therese och lovis till skolan. När jag gjort det så åkte jag på dans och dansade lite och ja, det gick sådär.. jag var så trött. Efter dansen så åkte jag till skolan och hade så himla kul, nä inte alls. Johanna och jag åkte sedan hem till mig satt oss och kikade på tv sen bar det av tillbaka till skolan. När jag kom till skolan så hade vi marknadsföring, jättekul... Efter det då slutade jag. Johanna och jag åkte ner på stan och kikade, jag hittade som vanligt ingenting.. Åkte hem och åt lite kyckling, mums. Nu ska jag bara vänta på att klockan ska rulla lite snabbare så jag kan få åka och hämta mamma sen ut och åka lite skidor. Måste göra mig ett schema eller något liknande så jag kan börja träna ordentligt till kortvasan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0