28 december

idag gick jag upp vid halv 9 för att ta en kopp med yoghurt. sedan byta om till träningskläder. när man bytt om så bar det av ner på stan för att gå på ett boxningspass. när jag kom ner på stan så ringde söta hulia och frågade om jag kunde skjutsa henne och några tjejor till d-hagens idrottshall där det var fotboll. jag åkte och hämtade dem sedan skyndade jag mig tillbaka till stan för att gå på boxningspasset som sagt, och såklart så blev min parkering upptagen.. så fick lov att åka runt och leta parkering, när jag väl hittat parkeringsplats, så var det bara att börja springa till träningshallen. ja och jag måste ju säga att träning var väldigt värd att gå på. jag blev helt slut efteråt. jag och nathalie orkade knappt säga hejdå till varann efter träningen. jag var helt slut, helt slut.
när jag kom hem så hoppade jag in i duschen på en gång. sen har jag bara tagit det lugnt på dagen. får väl se vad som händer nu senare åt kvällskvisten. kan bli en promenad eller smycka till ett par skor. så jag får mina egna skor, som ingen annan har. men får se hur det blir med det. justja, jag måste även städa på mitt rum så det blir lite finare(a)
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0