23 december

hejsan!
idag klockan 11.00-12.00 så var jag och tränade fotboll, hämtade melinda innan. det gick väl bra att träna tycker jag faktiskt! Efter träningen så hämtade jag felicia och så skjutsade jag hem melinda. när felicia kom hem till mig så tog jag mig en snabbdusch, sen klippte felicia mig. ååh, jag blev så nöjd. känns så skönt med nyklippt hår, jag ångrar mig verkligen inte. tack så mycket flisan min!:)
Senare på dagen så klädde vi granen den blev så gullig så. nu känner jag doften av en varm julskinka. så snart blir det hårdmacka med lite julskinka på och även lite mys med familjen(y)
imorgon får man öppna julklappar också, himmel och pannkaka vad tiden går fort. jag tyckte det nyss var jul:)
först på dagen från ett till ja jag vet inte när, till kvällen iaf så ska jag vara i skogsbo. senare på kvällen ska jag träffa pluttis så ska han få öppna sina julklappar.
så blev julgranen, fast just på bilden fattas det glitter. tog ingen bild på det (a)






en läskig liten ful tomte sitter i vår julgran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0