21 december

ja ni, snart är det julafton och det är ju så skönt att jag har handlat alla julklappar. så skönt att ha allt klart. imorgon är det sista dagen i skolan också innan jul, JULLOV.. det ska bli såå skönt!
men tråkigt nog så var det sista gången jag var på min praktikplats också.. buhu, det är jättehemskt!! men jag får leta på ett annat ställe som jag kanske kan få vara på:)
idag så är jag faktiskt helt ledig, så skönt! jag har så fruktansvärt ont i min nacke så jag vet inte vad jag ska göra.. uss! vid 7 ska jag skjutsa bossan till sin träning sen ska jag hem och träna lite, tänkte först komma på en dans, om min fantasi vill skruva upp sig(a) sen blir det väl lite styke(y)
Ha en bra dag!
nu ser man mitt lilla hål i örat som jag har gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0