häjsan

idag är det den 5 augusti... tiden går för fort!

Idag har jag umgåtts med bossan och putte. Jag och putte gick hem till honom och så städade han på sitt rum sen gick vi hem till mig, vi dukade fram lite tallrikar och bestick osv. Sen var det dags för lite mat, sen blev det vattenkrig, haha! Sen var det dags för putte att dra på träning, snart ska jag också på träning, men ska först cykla och möta melinda:) Vi får se vad man ska hitta på efter träningen. Har ingen aning faktiskt!
Nu vill jag att det ska hända något på mitt sommarlov, den sista tiden som är kvar. Något spännande och kul, ska iaf kanske med linda till västerås en sväng och till falun en sväng, sen vet inte vad sommarlovet har att bjuda på mer.. aja, Ha en fördundrans bra dag!:)
Nu ska jag på fotbollsträning!






puss på dig syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0