första skoldagen..

idag började vi skolan efter sommarlovet som har gått som en karusell.. Det har gått så jäkla fort. Precis som en karusell, man kliver ut ur skolan för ett långt och skönt sommarlov men det gick så himla fort så man hann inte med. Efter skolan så kikade jag lite på stan och hittade lite saker som man såklart blev lite förtjust i.. menmen, man hade inget sommarjobb och pengarna börjar svida nu.. Jag och putte åt lite på stan och sen cyklade vi hem.
Nu ska jag snart cykla till klockarvallen och kika på fotboll sen efter det så blir det att träna fotboll med laget:)


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

SV: aha, härligt!

Vilken klass går du i då? :)



Jag har tagit det rätt lugnt och kämpat i köket för att få till en hyfsad middag ^^

2010-08-19 @ 21:19:01
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: nathalie

miss u too <3

2010-08-19 @ 21:31:16
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0