dagen innan skolstart... 18 augusti

Idag är det sista dagen på sommarlovet, deprimerande.... uschja!
Gick upp vid kl10 imorse och åt lite fil sen bytte jag om och åkte hem till siv, fast först så åkte vi ner på stan och fixade lite grejer. Åkte hem till linda också och hämtade ett par byxor som bossan och jag fick.
Efter det så var vi bara hemma hos siv, vi åt god mat, kollade på tv och spelade lite kort  och hade jättetrevligt. Sen kom mamma och hämtade oss då körde jag lite bil och det gick finemangen. Vill bara köra mer och mer:)
Justja jag kanske har fått ett jobb också:)


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

SV: härligt!

Det är superbra med mig ^^



Har du några planer för dagen då? :)

2010-08-19 @ 12:20:29
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0