100419

idag blev det en ledig dag i från skolan, förutom utvecklingssamtal. Och det gick faktiskt mycket bättre än förväntat! Jag är nöjd.
På morgonen så cyklade jag och nathalie ner på stan en sväng, hon fixade sitt bankomatkort och glasögon, jag tog ut pengar. När vi vart på stan ett tag så cyklade vi hem. När jag kom hem så fick jag lite thaimat sen satt jag mig ute i solen och pluggade lite. Skulle egentligen städa men det kändes värdelöst eftersom det var så varmt och skönt ute!
Vid 4 tiden så tog jag cykeln och cyklade iväg till skolan för att gå på utvecklingssamtalet. När jag kom några meter från huset så mötte jag älsklingen och fick en puss innan jag cyklade vidare.
Efter samtalet så cyklade jag hem igen och satt mig i soffan och latade mig lite. Nu ska jag ut och gå en vända, får se hur det går med foten..



påväg till thailand 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0