sista dagen på åhléns...

jaa idag var det sista dagen på åhléns.. tråkigt tycker jag. För det var en himla trevlig personal:) jag trivdes. Och dom var väldigt glada för att jag hade varit hos dom och jobbat den här veckan, dom ville jättegärna att jag skulle komma tillbaka:) och det funderar jag på att göra också:) Idag fick jag gå en timme tidigare och så fick jag lite smått och gått av dom på åhléns:) jag fick en morgonrock i guld som var i siden, en sjal, en necessär med lite smått och gått i, schampoo balsam och någon hårinpackning, en necessär med DKNY hudlotion, shower, lipgloss & en parfym, så det var nog allt:) Sen köpte jag även ett armband på lindex och en ring på åhléns.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0