091030

jaa, det ser ju lovande ut.. idag så ska det kanske bli halloween hemma hos pillan(y) men får se hur det blir nu för mig.. Har ingen lust att åka ner på stan själv och köpa grejer och sen klä ut sig själv.. Men som tur är ju att jag får komma till pillan tidigare och fixa mig hemma hos henne så man får lite skoj iaf:) så nu blev jag lite mer taggad iaf! pillan du är allt för bra du:) Nu ska jag upp och städa lite på rummet sen ska jag fråga bossan och hon vill följa med mig ner på stan och köpa grejer till halloweenen, vill inte åka själv ju! ha en bra dag/kväll!


Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: De va trevligt där nere ^^

hoppas du får en bra kväll!



kram

2009-10-30 @ 19:56:49
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0