091014

tjoohej:) idag har det inte hänt nånting med min mobil.. förutom att jag tappade bort den i skolan, men hittade den:D skolan var lika tråkig som vanligt;) efter skolan blev det att åka hem och jag var sjukt trött... jag cyklade hem och det blåste förbaskat mycket och det var svinkallt.. När jag kom hem så la jag mig i soffan och somnade till och vaknade ungeför 10 över 5 av att det lät högt på tvn, då var det bara att springa upp och byta om till danskläder, så bar det av till dansen. Nu gör jag ingenting speciellt har pluggat lite men inte sådär jättemycket, men blev iaf klar med lite uppgifter som ska vara klart. Jag är helt själv helt själv hemma, har inte en aning om vart alla är.. läskigt. Iaf nu ska jag ut och springa.. jättekul jättekalllllt.... aja bara att klä på sig så blir det nog varmt:) sen när jag kommer in så blir det att kika på tv och hoppas mamma och bossan kommit hem då:) 

Kommentarer
Postat av: v e v v e

sv; åh tack så mkt sötnos =D

2009-10-14 @ 20:39:01
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0