pluggpluggpluggpluggarpluggar...

skola idag hur trött som helst & förskyld.. Idag stod jag i café och det var ju skitkul.. hehe. Efter skolan så promenerade jag och ewwe till Q och där käkade vi en macka innan träningen. Efter träningen så fick jag tyvärr åka hem.. Så nu sitter jag och pluggar som bara den.. jippiiiiii. Idag fick jag också träffa nathalie en snabbis i skolan förresten<3 Nu när jag snart pluggat klart och känner att jag inte behöver plugga mer eller egentligen så behöver jag men orkar inte.. hehe. så tänker jag gå ner till mamma och hålla henne lite sällskap, det är nämnligen så att jag och mamma har vart själva hela veckan till på söndag. Och justja, nu kommer jag vara lite dålig med inlägg, måste börja ta tag i lite skolsaker som jag måste göra. Det kommer kanske bli något inlägg lite då och då så håll utkik ändå, om det nu är någon som kikar på min blogg. Förresten så är inte min blogg klar än, så den måste jag också fixa nångång när jag får tid till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0