091109

tjohej:) idag har jag vart i skolan trött som tusan orkade ingenting, hade ont i huvudet magen och jag vet inte allt.. Iaf efter skolan så blev det träning. Ewwe och jag bestämde oss för att vi ska på cheerliding imorgon, ska bli väldigt spännande och kul, jag längtar! Vi ska bli så viga sååå:D Efter träning idag så la jag mig i soffat och så kliade bosse med i ansiktet och så somnade jag.. Sen gick jag upp och duschade, när jag duschat så hittade jag en foot scrub och då tänkte jag att jag kunde ha det i ansiktet så jag provade, ojaj shit det var inte så skönt det kändes som om man hade tandkräm i hela ansiktet haha, men när jag torkade ansiktet och smörjt in mig så blev jag jättelen. Men inte det skönaste var det att ha i ansiktet iaf. Nu sitter jag och drömmer om mina skor som jag vill beställa just nuuu, men det blir imorgon för nu ska jag lägga mig och sova eller nej jag ska nog läsa lite matte först.... jag blir arg för jag kan ingenting om matten... Godnattt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0