Torsdag:)

Skolavslutning idag, det känns faktiskt himla skönt, men på måndag börjar jag jobba igen.. Efter att vi ätit glass på HP och vart i aulan så kollade vi en liten stund på stundetlekarna:) Efter ett tag åkte jag och johanna e till åvestadal och skulle kolla på dragkampen som 9orna hade, men såklart så kom johanna och jag dit när som var klara.. typiskt. Sen åkte jag hem till felicia och skulle göra en uppsättning på henne:) hoppas det blev bra! Hon var jättefin. Efter att man satt upp håret på felicia så gick jag hem till nathalie och var där en stund, sen åkte vill åvestadal igen, vi var lite tidiga så vi satt oss i våran gamla skola(a) Sen var det dags att se alla nior som kom och var så fina:)

så blev klädsen idag.
 
Några bilder från balen. 9orna  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0