Tisdag:)

Hejsanhoppsan:) jag gör ett inlägg..  jag får skylla på att jag varit upptagen och trött efter mitt "roliga" sommarjobb. Idag blev det är åka och jobbar kl8, inte alls kul. Känns som om man går runt och sopar hela dagarna och känner sig ganska så utnyttjade:P men aja, pengar får jag! Efter en lång och seg dag på jobbet så åkte jag hem en stund sen bar det av på träning i värmen(Y) men det gick väl bra, alltid kul att lira, och snart är det danmark, som jag faktiskt vill till nu helt plötsligt, var inge sugen först, hehe! Iaf efter träningen så blev det är kika på fotbollsmatch med några tjejor i laget:) Sen gick jag med nathalie hem och så tog jag moppen hem till mig. Och nu känner jag att jag inte vill upp imorgon och jobba... såå tråkigt när det äntligen är fint väder. SOMMARLOV jatack!(a)


Titta i garderoben:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0