Lördag :)

Tjenis!
Jag har skaffat mig en blogg...igen!
Idag blev det en sådär lång sovadag:s Jag sov hos Johanna E vi var uppe till kl 04.00 ungefär, för vi kollade klart på en film som heter "Knowing". sen slumrade vi och vaknade runt 13.37.  Jag åkte hem och var allmät seg. Sen kom görgenn hit (johanna e). Vi har bara suttit här och inte gjort så mycket. Jag kom på att jag kanske ska skaffa mig en blogg, och gjorde det. Bara så att ni vet så är Johanna helt cp! för hon säger "hej bloggen". Nu kommer hon att dissa mig på hennes blogg. Nu kommer ni inte att fatta varför osv, men det kommer säkert ni få reda på senare i min blogg(A) så håll utkik;) 

Titta i garderoben:*

Kommentarer
Postat av: johanna

Löffa, du vet om att det här betyder krig va? ;) fast jag tycker om dig i vilket fall din lilla bajshög :*<3

2009-06-06 @ 23:53:36
URL: http://erikssonsliv.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0