torsdagkväll:)

tjenare igen:) nu tänkte jag berätta vad jag har gjort lite senare på dagen/kvällen:)
jo först hade jag himla tråkigt och tänkte ta en till promenad men så blev det inte, utan jag tog cykeln och lekte med felicia johanna och hanna:) hanna var superduper sugen på en pizza så vi följde med henne när hon käkade sen satt vi kvar där och pratade och hade skoj:) sen efter ett tag så tror jag att vi blev  lite rastlösa eller lite trötta, så vi skulle fånga mygg:) och vi fick ihop till ungefär 24st om inte mer kanske:D haha! så la vi dom döda myggen på en servett som pizzagubbarna kommer att få imorgon till frukost eller nått, mysiga vi är va:D hah!



titta i garderoben:*


Kommentarer
Postat av: pia

Sv: tack :) vilken härlig bild

2009-07-18 @ 14:06:42
URL: http://piakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0