lördag:)

hejsanhoppsan:D idag har jag varit på bio, på ice age 3:) Med nathalie bossan och olivia:)  Efter bion så gick jag också nathalie till avesta vallen för att se några spela fotboll:) sen kom mamma och hämtade mig och nathalie tog sin moppen hem till sig:) när jag kom hem käkade jag lite mat sen hjälpte jag pappa att såga takbrädor:)  sen efter det så åkte jag hem till nathalie och när jag kom hem till henne så skulle vi åka direkt för nathalie var hungrig, då åkte vi till åkes och satt oss där:) börjar bli stamkunder känns det lite som;) haha! sen åkte vi runt på moppen, träffade på jp och följde med henne till några som hon skulle leka med, sen åkte vi iväg igen då åkte vi till holmen och där var nathalie och jag kvar hela kvällen sen påvägen hem så stannade vi i skogsbo en sväng.....

Nathalie<3

bilder från holmen




titta i garderoben:*


Kommentarer
Postat av: nathalie

mm ... i skogsbo och där vart allt dystert... :(:(

2009-07-19 @ 13:30:45
URL: http://nathaliesofiadenice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0