fredag:)

heeeeeje:) idag så gick jag upp rätt så tidigt igen, pappa väckte mig den här gången:) Sen när jag ätit frukost så ska jag gå upp till min säng och mysa lite med min misse (majsen), då ser jag att hon har en feting fästing:o fast hon har sånt där medel:) då skickar jag ett sms till tessan att hon ska komma in och ta bort den för jag vägade inte:) och då kommer tessan och viccis, och jag; heeej, jag går fortfarande i t-shirt och trosor hihi:P aja, fästingen fick vi bort:) sen så klädde jag på mig och skulle hem till nathalie och hämta lite grejer sen åkte jag vidare till lillsjön till mina kusiner:) så nu har jag vart där hela dagen:)

mathilda & malin




titta i garderoben:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0