maja

jaa, maja är min katt och hon kan ju vara rätt klantig.. hahahha! Igår så hade vi tänt ljus och helt plötsligt så skulle hon lukta på ljuset.. aah och det visade sig att hon brände lite morrhår så de krullade ihop sig, hahah. När jag ser att hon luktar så skriker jag, maja nej, nej maja... men hon luktar ändå, såklart. Så ska hon vända sig om då lägger hon svansen i ljuset och det började brinna på hennes svans, jag flyger på henne och trycker på hennes svans så att elden ska slockna, puckokatt man kan ha. När hennes svans började brinna så kollade hon bara på svansen och fattade ingenting av vad som hände. hahah, hon såg så dum ut..



pälsklingen min!

Kommentarer
Postat av: Ewwe

hahahah lilla maja dåå ;)<33

2009-12-27 @ 19:29:56
URL: http://snyggabruudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0