jahap då va det gjort

Idag i skolan så fick vi reda på att vi fick ta vaccin tidigare, skulle egentilgen tagit den nästa onsdag och då gick johanna j och jag iväg och skulle göra det. När vi kom dit så trodde vi att vi skulle få göra det på en gång... men vi fick sitta och vänta i ungefär 10 minuter. Både johanna j och jag är livrädda för sprutor. Men iaf när vi gick in så tog först johanna sprutan och jag satt på knä nedanför henne och höll henne i handen och sen när jag skulle ta så satt jag och kollade ner och skakade om händerna, då sa sköterskan; jessica kolla på mig. Då kollade jag på henne så sa hon till mig att jag skulle andas och då andades jag med henne, eller vad man ska säga och så höll jag johanna i handen. Sen fick jag sitta kvar på stolen ett tag så jag inte skulle svimma så började mina händer att skaka. Johanna och jag fick sedan sätta oss i ett litet rum och vila för jag skakade så  mycket. Sen efter ett tag så gick vi och då kändes min nacke konstig, men jag gick på träningen ändå och tränade. Men nu när jag kom hem så blev armen mer öm och den är astung.. haha! Idag känner jag mig duktig som tog sprutan, johanna j var också superduktig!:)


Kommentarer
Postat av: johanna

vi va jätte duktiga :D



först så kände jag inget i armen men efter ett tag så kom det och nu så har jag fått ont i kroppen och i huvudet:( känns som att jag håller på att få feber!!:( kul är vi har NP I ENGELSKA IMON DÅ....:(

2009-12-02 @ 22:19:35
URL: http://johannaajansson.blogg.se/
Postat av: johanna

om jag känner mig lika dålig ion som jag gör nu så tror jag inte att jag kommer att ta mig upp:(



jag kunde knappt tvätta av mig sminket för att de gjorde så ont i armen..:( har legat i några timmar och bara kollat på tv



tycker syd om oss<3

2009-12-02 @ 23:34:00
URL: http://johannaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0