hejhopp

har tyvärr inte gjort så mycket inlägg nu, är nämligen i funäsdalen.. Har åkt skoter och skidor! När vi va ute på en dagstur med skotern så gick den sönder, kulkul.. Imorgon så ska den in på lagning, hoppas det går att fixa! Jag längtar hem så himla mycket, längtar till nyår som en dååååre! längtar efter majsan och min underbara älskling:* Imorgon så ska bossan och jag gå över sjön sen handla lite, låter spännande va? hehe.. Hoppas att eran jul va kul, för min var faktiskt helt okej, för att ha varit friad här uppe... när vi kom till funäsdalen så va det -30 grader sen sjönk det till -15 men nu idag så är det ungefär -25.. Nu ska jag sova, goden natten!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0