090828

Hej:) idag har jag varit i skolan, det blev en lugn dag vi slutade runt 11 tiden:) efter det så åkte jag hem en sväng sen kom ewwe, johanna e och johanna j och hämtade mig så åkte vi iväg på mopparna, vi skulle till medeltidsdagarna med det hade inte öppnat sen åkte vi ner på stan och käkade thaimat sen provade vi såå snygga kläder;) Efter att vi varit på stan så åkte vi hem till johanna e och kollade på film. När vi kollat klart på filmen så åkte johanna j hem och efter en stund så åkte jag ewwe och johanna e till medeltidsdagarna, det var inte speciellt mycket där, vi satt för det mest i ett tält för det började regna såklart.. när vi suttit där mer än 1-2 timmer så åkte vi 3 hem till mig och kikade på en film:)




Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

Kikar in nu på lördagskvällen..Allt bra med dig ?

2009-08-29 @ 21:33:25
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Minnali

Det flätade hårbandet tycker jag du borde ha skippat (brukar synas att det är syntet) men resten skitsnyggt!

2009-08-31 @ 08:21:41
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0